آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

مروارید هفتم

1392/4/15 15:06
نویسنده : مامان آرشا
463 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم،

بالاخره دندون هفتمت هم سر زد و کلی شادمان و خرسند گشتیم!

بعد از شام داشتیم با هم بازی میکردیم و از ته دل داشتی میخندیدی که یهو یه چیز سفید اون ته مهای دهنت به چشمم خورد. به بابا که گفتم خیلی خونسر گفت نه بابا حتماااااااا برنجه!!! اما وقتی با مکافات دهنتو باز کردیم دیدیم بهههههههههههههه دندون دراوره گلم! نمیدونم چرا فکر میکردیم باید مرتب از همین جلو دندونا دربیان و برن تا اون عقب! اما با فاصله 2-3 تا دندون یکی دراومده اونم پایین سمت چپ!

تا الان دوست داشتم تند تند دندونات دربیان و بتونی همه چی رو راحت بخوری اما از وقتی که تصمیم گرفتم 4-5 ماه دیگه از شیر بگیرمت دلم میخواد دندونات درنیان تا کمتر خراب بشن! آخه هنوز شبا 2-3 بار برای شیر بیدار میشی....

به همین مناسبت!!! کلی باقلوا درست کردم و بردیم خونه بابا محمد و مامان جون و همه رو اونجا خوردیم! بسسسسسسسسسسیییییوووووووووووور خوشمزه شده بود طوری که همه میگفتن از کجا خریدین!! حالا اشالله به مناسبت 18 ماهگیت یه کیک خوشگل و خوشمزه برات می درستم و عکسشو هم میذارم عشقمممم

راستی الان هم خوابیدی و برای اولین بار برات پاستا پستو درست کردم که خیلییییییی دوست داشتی و خوب خوردی همه رو ماشالللللللللللهههههههه به پسرم. پیشنهاد میکنم مامانا برای نینیهای خوشگلشون حتمااااااااااا درست کنن خیلییییییی خوشمزه میشود در ضمن بسیار مقوی و پر خاصیت هم هست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)