آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

شیطونک من

1392/6/20 15:03
نویسنده : مامان آرشا
485 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم،

پسرک نازم دیگه حسابی برای خودت آقا شدی... واکسن هم تموم شد خدارو شکر و دیگه رفت تا مدرسه هورااااااااااا هورا

من اگه بگم وقت نمیکنم کامپیوتر رو روشن کنم شاید کسی باورش نشه اما حقیقته! چون صبح ها که از خواب بیدار میشی تا صبحونه بخوریم میشه ساعت 10 بعد هم یه کم جمع و جور میکنم و بزن بریم بیرون!!! میریم پارک و بازی تا ساعت 12 ظهر... بعد ناهار میخوریم و لالا میکنی که تو اون زمان من 1000 تا کار مونده دارم برای خودم! باید به فکر شام هم باشم... حدود ساعت 5 بیدار میشی و یه کم تی وی میبینی و میچرخی برای خودت و بعد دوباره میریم بیرون و پارک و گردش و معمولا ساعت 7:30 تا 8 برمیگردیم. یه روز درمیون از بیرون که میای با بابا میری حموم که کلییییییییییی با هم کیف میکنید و با گریه از حموم درمیای آخه عاشق آب بازی و شستن بابا هستی! تا شام بخوریم و یه کم با بابا بازی کنی مسواک بزنی شده 9 و باید آماده بشی برای خواب... خیلی مرد شدی مامان جون و ودرست وقت خوابت با بابا بای بای میکنی و براش بوس میفرستی و میری رو تخت میخوابی که بیام پیشت و شیر بخوری و بخوابی! بعدش هم که من غش کردم!!!

این جریان روزانه ماست البته بماند از بدو بدوهای خود من که چقدر ازم انرژی میگیره!

خیلیییییییییی عاقل شدی و شکر خدا اصلااااااااااا لجبازی و اذیت کردن نداری هم من راحتم و هم شما. خوب همدیگرو درک میکنیم! کلا این روزا زندگی شیرین شیرینه! مثل عسل لبخند

به هیچ عنوان آشغال رو زمین نمیریزی هرجا باشی یا آشغالتو میاری و میدی به من یا میبری میندازی تو سطل زباله... این یعنی بالاخره تمام توضیحات و صحبتای من اثر کرده و تو تمامشونو داری ریز به ریز انجام میدی. محاله ممکنه خونه کسی که میریم سر خود بری به چیزی دست بزنی. حتما دست کسی رو میگیری و ازش میخوای که بهت بدن! البته تو خونه معمولا آزادی و من به ندرت دعوات میکنم همیشه سعی کردم با حرف متوجهت کنم که انگار خیلیییییییی خوب جواب داده حتی وقتی تمام زردچوبه رو از تو ظرفش ریختی روی کابینت و تمام فرش و خودت زرد کردی خیلی خودمو کنترل کردم و چیزی بهت نگفتم فقط کلی برات توضیح دادم که چقدر کار اشتباهی بوده و تو هم بعدش اومدی و منو بوس کردی ماچ

آخ نگم از اون زبون شیرینت که دل همه رو برده... دیگه تقریبا همه کلمات رو شده غلت غلوت اما میگی... به شدت هم قرتی تشریف دارین و تو خونه همش باید دست بزنیم و بخونیم که آرشا باید برقصه آرشا باید برقصه!!! شما هم بدو بدو دور اتاق میچرخی و چنان دستاتو تو هوا میچرخونی که انگار مسابقاته جهانیه!!

با همه خستگیها اما روز به روز شیرین تر و خواستنی تر میشی.

پسرک نازم عاشقتمممممممم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)