آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

هفته 28

1390/9/19 14:01
نویسنده : مامان آرشا
295 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم 28 هفتگیت مبارک باشه عزیزم اشالله به سلامتی هفته های باقی مونده رو هم بگذرونی و جمع دونفره خوشبخت مارو خوشبخت تر و شادتر از قبل بکنی ماچقلب

قند عسل مامانی جدیدا زورت زیاد شده پهلوون ماماااااااااان چنان لگدایی میزنی تعجب که ناخودآگاه صدام بلند میشه اما ته دلم قند آب میشه وقتی شاهد بزرگ شدنت هستم و میبینم که شکر خدا سالمی. خرید سیسمونیت هم دیگه تموم شده و بی صبرانه منتظریم که اتاقتو بچینیم. قرار شده که تخت و کمدتو 25 دی ماه بیارن و بلافاصله بعدش اتاقتو آماده میکنیم و عکساشم میذارم هورا

خدایا کمکون کن که روزای باقیمونه هم به سلامتی بگذره و پسملمون صحیح و سالم بیاد تو خونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
20 آذر 90 13:13
سلام ؛خاله چرا به وبم سر نمی زنی .من همیشه جویای حال نی نی گولوت هستم .خوشحال می شم به منم سر یزنید.تازه من خیلی وقته که شما رو لینکیدم.


ببخشید مامان ملیناجون. ما هم از این به بعد تند تند به شما سر میزنیم و لینک میکنیم شما رو دوست خوب و مهربونم