آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

شیرین کاری

1391/2/19 13:50
نویسنده : مامان آرشا
462 بازدید
اشتراک گذاری

آرشای گلم

با بزرگتر شدنت شیرین کاریهاتم بیشتر شده. دیگه با صدای بلند قهقهه میزنی و هممونو شاد میکنی. وقتی میذارم روی تابت اگه حواسم بهت نباشه با صدای خیلی بلند قان قون میکنی که ماماااااااان بیا اینجا برام شعر بخون منم تا مرحله خون دماغ شدن باید برات شعر بخونم تا رضایت بدی اما خود خدا خوب میدونه که با جون و دلم هر کاری برات میکنم. نمیزاری من و بابا دو کلام با هم حرف بزنیم بلافاصله شروع به حرف زدن و بلند خندیدن میکنی و همه حواس مارو متوجه خودت میکنی. فنقل مامان توجه میخوای نیم وجبی؟؟؟؟

دیگه اینکه ، چند روزه بابا و من داریم با شما تمرین زبون درآوردن میکنیم. اول بابا زبونشو درمیاره و میگه این زبون باباست. حالا زبون آرشا کو؟؟؟ و شما بعد از کمی تفکر زبونتو میاری نوک لبت زبان و قهقه میخندی فداااااااای لب و دهنت برم من ماچ

دستات کمی قویتر شدن و دیگه دست منو محکم میگیری. جغجغه رو هم چند لحظه میتونی نگه داری اما هنوز اونقدر بزرگ نشدن دستای نازت که بتونی تکونش بدی

بهترین خبر اینکه به وضوح میگی مااااااااااااا (نصفه مامان رو یاد گرفتی جیگرم) و با هر بار گفتنت من میرسم به اوج آسمون و قند تو دلم آب میشه. بعدش اینقدر میچلونمت که دیگه خسته میشی و نق میزنی نیشخند

تازگیا یاد گرفتی لباتو خیلی خوشمل ورمیچینی و مثلا بغض میکنی. منم تا جا داره میبوسمت

با گرم شدن هوا دیگه لباسای سکسی میپوشی و دل دخترارو میبری. اشالله این دفعه عکسای رکابی و شلوارکتو هم میذارم

خدایااااا یعنی از من خوشبخت تر هم کسی هست؟؟؟ یه همسر بی نظیر و مهربون و یه پسر سالم و زیبا و دوست داشتنی. دیگه چی باید بخوام که ندارم؟؟؟ خدا جونم شکررررررررررررت

آرشا جان ، همه زندگی بابا و منی. خیلی دوست داریم پسرکم قلب ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:42
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر –_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–
مریم(مامان آرتین)
24 اردیبهشت 91 13:09
الهییییییی این پسر چقدر ناز شده هزار ماشالله از آخرین باری که دیدمش تپلیتر شده ماشالله خدا حفظش کنه دو ماهگیش هم مبارک باشه