آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

اولین مروارید

1391/8/17 17:14
نویسنده : مامان آرشا
203 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم

بالاخره مروارید خوشگلت دراومد هورا 4 شنبه هفته گذشته بود که با مامان جون برده بودیمت پارک و من همش به مامان میگفتم انگار تو دهن آرشا دندون میبینم. دقت که کردیم دیدیم بلههههههه دندون گلم اومده زیر لثه هاش و حتی میشه دندونه هاشو شمرد!!! از اون روز من هر روز صبح کارم شده بود چک کردن دندون پسر گلم تا اینکه سرانجام روز 1 شنبه 14 آبان ماه 1391 صبح وقتی داشتم بهت چایی میدادم صدای تق اومد و من پر درآوردم از خوشحالی. دیروز هم دوستای گلم با نینی های خوشگلشون اومدن خونمون و ما یه جشن دندونی مختصری گرفتیم که به من و شما خیلی زیاد خوش گذشت امیدوارم به اونها هم خوش گذشته باشه. اینقدر خسته شده بودی که ساعت 8:30 شب خوابیدی و برای اولین بار فقط ساعت 6 صبح برای شیر بیدار شدی و دوباره خوابیدی تا ساعت 8:30 تعجب

پسرم داری روز به روز بزرگتر میشی و من هر روز به خودم میبالم که اینقدر خوشبختم. امیدوارم که شاهد روز به روز بالندگیت باشم و خوشبختیتو ببینم. من و بابا دوست داریم خیلی زیاد

راستی کلی هم عکس داریم از جشن دندونی که در اولین فرصت عکساشو میذارم برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

yasi
22 آبان 91 20:18
salam arsha joonam dandunaye khoshelet mobaraaaaaaaaaaaaak asalam boos boos
مهربان
29 آبان 91 1:10
سلام بهار جان مبارک باشه دندون آرشاااا
مامان ملینا
18 آذر 91 9:02
اولین مرواریدت مبارک باشه گلممممممم.