آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

هفته 19

1390/7/16 10:21
نویسنده : مامان آرشا
296 بازدید
اشتراک گذاری

ما وارد هفته 19 شدیم هورااااااااااااا هورا  مامانی دیگه لگداتو بهتر حس میکنم قررربونت برم عزیزم که اینهمه شیطونی. راستی هفته دیگه داریم میریم برای سونو که جنسیت شما رو هم بفهمیم . یه خبر خوب دیگه هم برات دارم و اون اینکه بابایی برات هنوز نیومده یه پیانو خریده که فردا پس فردا میارن برامون. آخه همه عشق بابایی اینه که نفسش ساز زدن بلد باشه. برای اینکه این دوران برای هممون زودتر و شادتر سپری بشه قرار شده که یه معلم بگیریم و بیاد بهمون پیانو درس بده که مامان و بابا از عشقشون عقب نمونن چشمک بابایی اینقدر خوشحاله که حد نداره... خوش به حالت عزیز دلم که یه بابای خوب و دلسوزی داره که هنوز نیومده همه جونش شدی. منم کلی عشق میکنم هر دوی شما رو سالم میبینم و همیشه دعا میکنم برای هر دوتون

هفته دیگه با کلی خبرای خوووووب میام و مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامان آرتین )
19 مهر 90 12:34
ای جانمممممممممممممممم عزیزمممممممممم خیلی خوب کردی که براش وبلاگ درست کردی چرا زودتر نگفتی؟ ایشالله همیشه سالم باشین هر سه تاتون رفتی سونو خبرشو بده
مریم مامان آرینا
25 مهر 90 15:00
واییییییییییی به به به سلامتی سلام سلام صدتا سلام به نی نی نازنینمون خوش اومدی به جمع بقیه نی نی ها بهار بی صبرانه متظر خبرت هستم. بوس