آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

هفته 21

1390/8/1 10:48
نویسنده : مامان آرشا
271 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم به سلامتی وارد 21 هفتگی شدی ماچ  اشالله صحیح و سالم پا به این دنیا بذاری و مامان و بابا رو خوشحال کنی... با گذشت زمان و بزرگتر شدنت زورت هم بیشتر میشه و لگدات هم محکمتر قلب  تا اونجایی که اگه کسی دستشو بذاره رو شیمک مامانی متوجه ورجه وورجه هات میشه. دیروز خاله الناز خونمون بود و وقتی بهش گفتم داری لگد میزنی پرید دستشو گذاشت رو شیمکم و از اونجایی که گل پسرم خیلی مردم داره سریع دو تا لگد محکم زد و خودی نشون داد اما بعدش هر چی خاله التماش که یکی دیگه هم بزن دیگه حرکت نکردی!! آخه خاله مگه الکیه؟؟؟ چون خیلی دوست داشتم تازه همونم نشونت دادم!!! وگرنه که باید حالا حالا ها نازمو بکشید!

ما تا هفته 32 دیگه سونو نداریم و نمی تونیم عشقمونو ببینیم ناراحت من که از همین حالا کلی دلم برای پسملم تنگ شده اما اشکال نداره شما به خودت اون تو خوب برس که دفعه دیگه که اومدیم دیدنت حسابی تپل مپل شده باشی ماچ

و در آخر دوباره : خدایاااااااا از تو تواناتر نمی شناسم ، پسرم رو دست خودت سپردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
1 آبان 90 12:48
سلام خاله،من منتظر نی نی هستم .مواظبش باش.به وب منم سری بزن خاله جون.
مامان آرینا(مریم)
8 آبان 90 1:59
سلاممممممممممم
وای خدا الهی به سلامتی . پس این فسقلی ما هم پسر از آب در اومد . خدا رو شکر. راستی مامان بهار چرا خبرمون نکردی!!!؟
برات از صمیم قلب بهترینها رو آرزو میکنم.