آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

تعیین جنسیت

1390/7/27 16:55
نویسنده : مامان آرشا
490 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان روز دوشنبه 25 مهر ماه 1390 با بابایی رفتیم سونو برای تعیین جنسیت و سلامتی شما... ساعت 7:20 بعدازظهر بود که نوبت ما شد. قلبم دوبرابر میزد از هیجان. میخواستم زودی بریم ببینم چقدر بزرگ شدی و چی باید صدات کنیم...

اون روز برای اولین بار صدات کردم : پسرم!!! زیباتررررررررررررررین واژه دنیا برای من

و اما از شیرین کاری های فسقلی : اول که رفتیم خیلی آقا دراز کشیده بودی و کف پاتو محکم چسبونده بودی به شیمک مامان ماچ الهییییییییییی فدااااااااات بشم مامانی گریه نمی دونی چه حالی شدم وقتی اون پاهای کوشولوتو دیدم. بعد خانوم دکتر دستتو نشونمون داد که مشت کرده بودی و داشتی شصتتو تکون میدادی!! بعد چند لحظه مشت فسقلیتو باز کردیو شروع کردی با انگشتات بازی کردن قلب من از خوشحالی به محض اینکه این صحنه رو دیدم چنان ذوق کردم که فریاد زدم واااااای دستشو داره تکون میده برامون زبان بعد هم شروع کردی به دلبری از من و بابایی و تا میشد وول زدی و پاهاتو تکون دادی اونقدر که خانوم دکتر چند بار هی تکرار کردن وای خدا چه پسر شیطونی!! هورا قربون شیطونیات برم که با این نیم وجب قدت خوب بلدی دلمونو چطور آب کنی!!

وقتی از مطب اومدیم بیرون زنگ زدیم به هر دو مادر جونای مهربون و همه رو کلی شاد کردیم با این خبر

عزیزم همه ما بی صبرانه منتظر ورودت به جمع گرم و صمیمی خودمون هستیم

خدایاااااا از تو توناتر نمی شناسم... پسرم رو به خودت سپردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
27 مهر 90 17:32
مبارکه خاله،انشالله به سلامتی پا به این دنیا بذاره . منم براتون دعا می کنم.خاله منتطرم اولین عکس نی نی تو ببینم. خاله خواستی به وب منم سر بزن خوشحالم کن.منم بهتون سر می زنم و جویای حال نی نی نی شم.