آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

هفته 31 و انتخاب اسم

1390/10/10 12:27
نویسنده : مامان آرشا
365 بازدید
اشتراک گذاری

خدایاااااا نمی دونم چطور باید بابت اینهمه نعمت و لطفی که داری ازت تشکر کنم. با هر حرکت پسرم تورو نزدیکتر به خودم میبینم و به عظمت و بزرگیت بیشتر پی میبرم. با همه سختیهایی که دارم اما از خوشحالی شاید روزی 1000 بار میگم  " پروردگارا شکرت "

و اما برسیم به این شازده پسر بلااااااااااا

الهی که مامان فدای اون دست و پای کوشولوت بره که وقتی تکون میخوری یه استخون کوشولو معلوم میشه و دل مامانی پر میکشه به آسموناااا... هر بار که پای نازتو حس میکنم کلی میخندم و به بابایی میگم عاااااااااااااشق این استخونشم قلب

این چند روزه نمی دونم چی شده و چقدر بزرگ شدی که مامانی یهو سنگین شده و سخت جابجا میشه. زورت هم که ماشالله زیاد شده و با هر لگدت دیگه منو از خواب بیدار میکنی... تا به سمت راست برمیگردم که بخوابم محکم لگد میزنی تا دوباره برگردم به سمت چپ!!!  خداااااااااا برسون اون روزی رو که عزیزترینمو در آغوش بگیرم

بهترین خبر هم اینه که چند وقته که اسمت تصویب شد و همه دیگه پسرمو با اسم صدا میکنن. قرار بود از بین اسامی زیر یکی رو انتخاب کنیم:

آرشام : جوانمرد و نیرومند

رایان : رهبر و راهنما

آرشا : مقدس و تقدیس شده

و بعد از کلی مذاکرات اسمتو گذاشتیم " آرشا"

امیدوارم که نامدار باشی پسرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
10 دی 90 13:40
آرشا جون مبارکه بالاخره اسمت انتخاب شد . خاله جون مراقب آرشا باش .که بی صبرانه منتظر دیدارش هستیم.

مرسی خاله جون مهربونم... شما هم ملینا گلی رو کلی ماچش کنید
مریم مامان آرینا
20 دی 90 13:06
سلام خاله جون ماشاله داری برای خودت مردی میشی. خدا الهی حفظت کنه. الهی به زودی صحیح و سلامت به دنیا بیایی تا چشم هممون از دیدارت روشن بشه. وای از دست این ارینا خاله نمیذاره تایپ کنم. بعدها تو اینطوری نکنی با مامانت ها.