آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

لحظه ها بایستید

1391/2/8 17:25
نویسنده : مامان آرشا
414 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم

دو ماهگیت مبارک عزیز دلم اشالله 100 ساله بشی نفس مامان. الان که دارم برات می نویسم هم شما و هم بابا کنار هم خوابیدید و من از دیدن هردوتون انرژی میگیرم که تمام بی خوابی ها و خستگی ها از یادم میره. دوست دارم ساعت ها بشینم و نگات کنم. شبا وقتی خوابی شاید 1-2 ساعت فقط خیره به صورت مثل ماهت نگاه میکنم و خدا رو بابت این نعمت و فرشته زیبا سپاس میگم

دوست دارم ساعت از حرکت بایسته و من همچنان غرق در شادی دیدن تو باشم و ذوق داشتن فرزندی چون تو رو بکنم. خدایا نمی دونم من چه کار خوبی کرده بودم که منو لایق این همه نعمت کردی اما میدونم که تو بزرگی و بخشنده و لطفت هرگز از من دور نبوده

از کارای این روزات بخوام بگم :

اول اینکه شب و روز رو دیگه خوب تشخیص میدی و از ساعت 8 شب گیج خوابی و دائم خمیازه میکشی تا ساعت 9:30 که بری تو تختت و خوشگل بخوابی. هیچ جایی هم به جز تختت نمی خوابی و تا صبح ساعت 6-6:30 خوب میخوابی

شیطنتت زیاد شده و همش بازی میخوای. منم کلی برات هر روز شعر میخونم. وقتی میزارمت رو زمین دست و پاتو تند تند تکون میدی و از ته دل میخندی و داد میزنی. اون موقع است که دلم میخواد قورتت بدددددددددددددم.

خیلی به ساعت خونمون علاقه داری (معلومه که بچه منظمی قراره بشی فدات شم) و تا چشمت به ساعت میفته چند دقیقه ای زل میزنی به ساعت و حرکت پاندولش

جلب توجه کردن رو هم خوب یاد گرفتی وروجک من... وقتی توجه میخوای بغض میکنی و لب ورمیچینی چون خودتم میدونی که من و بابا طاقت بغض و گریتو نداریم. یا بعضی وقتا با دستت هی پستونک رو میندازی و سر و صدا راه میندازی که هااااااااای پستونکم افتاده و 10 بار منو بلند میکنی تا پستونکتو بذارم دهنت و هی قربون صدقت برم و تو هم کلی کیف کنی و خودتو برام لوس کنی

فردا قراره ببرم واکسن دوماهگیتو بزنم و پر از نگرانی هستم امیدوارم اذیت نشی هر چند که میدونم با همه این اذیت ها این واکسنا برای سلامتیت لازمه اما دلم داره ضعف میره که نکنه گریتو یا بیقراریتو ببینم. عصر هم قراره ببریم برای چکاپ 2 ماهگیت

اشالله همه چی خوب باشه و بیام از خبرای خوب برات بنویسم

اینم عکس همین الان که ازت گرفتم

این عکس رو هم دیروز خونه مامانی ازت گرفتیم با لباس جدیدی که به مناسبت 2 ماهگیت برات خریدیم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)