آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

عکساای آرشا بلا

1391/1/30 10:17
نویسنده : مامان آرشا
458 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امروز یه وقت کوچیکی پیدا کردم تا عکسای پسملی رو براش بذارم

اینجا آرشا 26 روزشه و تازه یاد گرفته بلند بخنده و به مامان و بابا نگاه معنادار بکنه جیگررررررررررم

قربون اون خوابیدن کج و کولت برم مادررررر

الان ساعت 3 شبه و شما هوس بازی داشتی. رو تابت لم دادی و من از بس برای شما حسنی نگو یه دسته گل رو خوندم خون دماغ شدم مادررر!!!! تا ساکت می شدم چشماتو باز میکردی ورووجک من

آقاتر از این گل پسر کی دیده؟؟؟؟؟؟

آرشا وقتی باجذبه میشه و اعصاب معصاب نداره!!!

ساعت آب گرم آقاااا

اینم عکس 2 روز پیش که وقتی مامانو میبینی کلی ذوق میکنی و دست و پا میزنی و صدا درمیاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نگار
30 فروردین 91 10:47
آخیییییی عزیزم چقدر نازی تو
خاله ماني
30 فروردین 91 13:45
با سلام ]چه ني ني نازي انشاا.. 100 ساله بشي عزيزم محمد ماني در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 11:37
الهی چقدر نازی . *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*