آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

روزهای با تو بودن

1391/8/3 12:16
نویسنده : مامان آرشا
189 بازدید
اشتراک گذاری

همه عشقم

الان که دارم برات مینویسم مثل یه فرشته خواب نازی رفتی و از دیدنت نهایت لذت رو دارم میبرم. خودم هم در تعجبم از این همه عشقی که تو 8 ماه اینجوری ذیشه دوونده و زندگی بدون تورو برام محال کرده. اینقدر دوست دارم که تا حالا شاید 5 بار نشده که بذارمت پیش کسی و جایی برم حتی برای ابروهام که میرم آرایشگاه تورو با خودم میبرم!!! البته ناگفته نمونه که از دیدن خانومای ترگل و ورگل هم کم خوشحال نمی شی!!!

دیگه چیزی نمونده به 8 ماهگیت و شما هنوز بی دندون تشریف داری!! مامان جان بجمببببببب یه کم. البته فکر هم نکنم به این زودی خبری از دندون باشه چون لثه ها حتی ورم هم نداره! اینقدر بامزه از حالت دمر بلند میشی میشینی که هر بار کلی قربون صدقت میرم البته الان دیگه اوستا شدی و مثل قرقی بلند میشی میشینی ماچ

عاشق چایی هستی و تا فنجون رو تو دستم میبینی با اون زبون بی زبونیت نشون میدی که هلاک چای خوردنی. چنان خودتو بلند میکنی و با اون دستای کوچولوت میزنی رو پام و با چشمای نازت نگام میکنی که نمی فهمم چطور چایی رو میدم میخوری

هفته پیش هم رفتیم آتلیه. وقتمون ساعت 10 صبح بود یعنی درست  زمان خواب شما!!! و من اون روز سراسر نگران که نکنه طاقت نیاری و گریه کنی. بهمون گفته بودن اگه تو ماشین خوابید بیدارت نکنیم به همین دلیل من از ساعت 9 به شدت در تلاش بودم برای خوابوندنت اماااا تا خوابن برد بابا رسید و شما بیدار شدی و تو ماشین هم اصلااااا پلک رو هم نذاشتی امااااااااا مثل همیشه آقا بودییییی الهی که من دورت بگردم خیلی باهامون همکاری کردی این وسطا هم خوابت برد که چند تا عکس جیگر هم از خوابت گرفتیم فرشته کوچولوی من. ما کلا 21 دکور انتخاب کردیم که 17 تاشو تونستیم بگیریم و آخراش خسته شدی و کمی گریه کردی البته منم لباس زیاد نیاوردم برات که اذیت نشی. برای من مهم خودت بودی  و نه لباسات... 600 تا عکس انداختیم تعجب و من موندم و انتخاب 40 تا از اینها گریه  وااااااای خدااااااااا چقدر سخت بود اما انتخاب کردم . فردا پس فردا عکساتو میگیریم و چندتاشو میذارم اینجا برای یادگاری

فعلا تا بیدار نشدی منم برم یه چرتی بزنم عسلکم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

yasi
3 آبان 91 14:58
salam arsha joonam khoshgelaaam che mamane ba ehsaso mehrabuni ishala 100000sal bala saret bashan ham mami ham babai arsha joonam omidvaram khoshbakhto sarboland bashi


یاسی جان مرسی که همیشه به ما سر میزنی عزیزم
مامان ملینا
4 آبان 91 10:02
سلام مامان آرشا عجله ای برای دندون درآوردن نداشته باشه خودش به موقع جوانه خواهد زد. خوب به بچه چایی بده که انقدر دوست داره عمسای اتلیه رو هم زودی بذار که دلم واسه دیدنش خیلی پر می زنه .دیر نکنی باشه .منتظرم
yasi
6 آبان 91 17:42
arsha bebiiiiiiiiiiiiiiin mamanet axatoooo nemizareeeeee eyyyyyyyyyyyyyy khoda be ki begam akhe?????????????????man ax mikham mamane arshaaaaaaaaz fuzuli mordam akhe
مامان مهرزاد جان
8 آبان 91 13:22
سلام خانم نگران دندوناش نباش درمی آره خوشکل و سفید هرچی دیرتر دربیاره دیرتر خراب میشن ´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره