آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

مروارید سوم

1391/10/12 11:52
نویسنده : مامان آرشا
165 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامان

دندون سومت هم زد بیرون و پسرک منم 3 دندونه شد هورااااااااااا هورا اونم چه دندون بزرگی ماشالله. الهی بمیرم برات که اینقدر اذیت شدی و درد کشیدی گلم. اشالله همه دردات مال من باشه و تو همیشه لبات بخنده عزیزکم. حالا فکر کنم داره دندون بغلیش هم درمیاد (بالا راست دراومده حالا نوبت بالا چپه) چون همه چیو به اون سمت لثه ات می کشی

دیروز خونه باباجی (بابای خودم) بودیم و شب باباجی دست شما رو ول کرد و شما برای 1 دقیقه رو پاهات ایستادی و من و خاله الناز و باباجی و مامانی ذوق زده شدیم و جیغ و هورااااااا و بعدش خودت کلی حال کردی و از ته دل میخندیدی انگار فهمیدی چقدر کارت مهم بوده. اشالله زود زود راه بیفتی و همه جا سرک بکشی و منم کیف کنمممممممم قلب

چند وقت قبل از یکی از دوستان یه مطلبی شنیدم مبنی براینکه بچه ها تا 3 سالگی سلولهای مغزیشون تا 3 میلیارد رشد میکنه و همین موضوع باعث میشه که بچه ها تحت فشار مغزی زیادی باشن و کلی مطالب جالب دیگه که این حرفا اینقدر رو من اثر گذاشت که از اون روز کلی مامان تغییر کرده و همه شیطنتاتو راحت میپذیره. از اون روز با خودم عهد کردم که هرگز عصبانی نشم و خودمو کنترل کنم و شکر خدا تا الان موفق بودم و جالبترش اینه که شما هم کلی تغییر کردی و انگار فهمیدی که من دارم همه سعیمو میکنم که بفهممت و شما هم خیلی با من همکاری میکنی و سعی میکنی منو درک کنی ماچ شاید خیلیا اینو نفهمن اما من با همه وجودم اینو قبول دارم وقتایی که حالم بده آرروم میشینی کنارم و همش منو بوس میکنی وقتایی که سرحالم ازم بازی میخوای و منم تا جون دارم باهات بازی میکنم.

 

خلاصه این روزا برای هردوتامون عااااااااااااااااااااااااالی داره پیش میره و از نظر روحی خیلی خوبم و خوشحالم

کلی عکس ازت دارم که وقت نمیکنم بذارم اما آخر هفته حتمااااااااااا کلی عکس میذارم هم اینجا و هم تو صفحه فیس بوکت قند عسلم

آرشای نازم همیشه بخندددددددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فتانه
17 دی 91 0:25
سلام چه پسرنازی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم
مهربان بانو
23 دی 91 20:48
سلام عزیزم.. مبارکه سومین مروارید خیلی سخت بود؟ هلیا که الان چند روزه گیر داده دستش و همش می کنه ته حلقش..
مامان آرینا(مریم)
25 دی 91 17:50
ایشاله همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید.
مهسا(مامان هستی)
26 دی 91 13:22
مباااااااااااااااارکه عزییییییزم
مامان آرینا(خاله مریم)
26 دی 91 21:33
سلام بهار جون انشاله همیشه خوش و خرم باشید و همیشه پسرت زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه. راستی آدرس جدید وبلاگ آرینا رو اون بالا گذاشتم. وبلاگش مشکل پیدا کرده بود منم مجبور شدم سایتش رو عوض کنم.
مریم (ماری مامی آنیتا)
29 دی 91 2:22
سلام عزیزم برای آرشا جون شعر بخونم آرشا داره سه دندون قند میخوره از قندون فرشته ای مهربون براش آورده دندون مبارکش باشه
مامان ملینا
30 دی 91 13:55
سلام عزیزم دندونت هم مبارک باشه ،خاله جون ازت یه چیز می خوام می گم اگه تونستی این مامانت رو کمی گاز بگیر با اون دندونای نازت تا بدونه مطلب بدون عکس نمی شه اونم برای فرشته ای چون شما