آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

دلنوشته

1391/11/30 22:00
نویسنده : مامان آرشا
196 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم ،

روزها داره مثل باد میکذره و دیگه چیزی به 1 ساله شدنت نمونده... انگار همین دیروز بود که داشتم روزشماری میکردم برای در آغوش کشیدنت... چقدر این روزها رو دوست دارم چقدر با تو بودن رو دوست دارم چقدر مادر شدن رو دوست دارم آآآآآآه ه ه ه  خدااااااااا شکرررررت

2 شنبه باید بریم برای واکسن و باز من پر از استرس هستم. نگرانم که نکنه دردت بیاد نکنه اذیت بشی نکنه اشکات صورتت رو خیس کنه. میگن واکسن 1 سالگی راحته اما دل مادر این حرفا که تو گوشش نمیره

قرار شده تولدت رو روز 10 اسفند بگیریم آخه 7ام می افته روز 2 شنبه و سخته. کلی کار دارم کلی برنامه دارم که اشالله همشون به خوبی پیش میرن

راستی جمعه هم وقت آتیله داریم. دلم میخواد یه عالمه عکس خوشگل ازت بگیریم

فرشته کوچولوی من

من و بابا

عاااااااااااشقتیمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yasaman
22 اسفند 91 20:34
vaaaaaay azizaaam che axaye khoshkeliiii che tavalodiiiiiiii kheyli delam mikhad bebinamet arsha junam ; kheyli khoshhal shodam weblogeto peida kardam booos