آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

این از عکسای تولد

1391/12/16 11:32
نویسنده : مامان آرشا
504 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گللللللممم که مثل ماه میمونی و اینقدر آقایی قلب روز تولدت هم خوابت میومد خیلی زیاد اما تا اونجا که در توانت بود همکاری کردی فدات بشم مامان ماچ اینم از بعضی عکسای تولدت

مرسی از همه مهمونای گلم که اومدن و تولدت رو زیباتر کردن مخصوصا دوستای مهربون مامان و نینیهای نازشون. با وجود اون گلها تولدت خیلی شاد بود

کارت تولد:

خوش آمدگویی:

ریسه ها:

بقیه عکسارو تو ادامه مطلب ببینید...

اینم چندتا عکس از میز تنقلات:

نقاب و کلاه بوقی که منو کشت و آخرشم نذاشت سرش!!!

دفتر یادگاری که خیلییییی دوسش دارم همه مهمونا توش برامون یادگاری نوشتن و الانم وقتی میخونم کیف میکنم

اینم گیفت های ناقابلی بود برای مهمونایی که زحمت کشیده بودن و اومده بودن

و در نهایت هم کیکش که خیلی خوشگل و خوشمزه بود و آرشا نفسی و دوستاش:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهناز
20 اسفند 91 14:13
میشه بگی کی تم تولد رو برات طراحی کرده؟ تو نی نی سایت دادی؟ به کی؟ من بهنازم مامان مهزیار
مینا مامی لیانا
22 اسفند 91 15:12
سلام عزیزم وای خسته نباشی خیلی عالی و خوشگل بود ...کیکشم خیلی خوشگل شده بود.. تولد آرشای عزیز مبارک ایشالا 100 ساله بشی عزیزکم
مامان ملینا
23 اسفند 91 9:13
سلام عزیزم ،آرشای گلم شرمنده شدم اونقدر سرم شلوغ بود که یادم رفت بیام و روز تولدت بهت تبریک بگم.عزیزم تولدت مبارک باشه و زیر سایه پدر و مادر خوش و خرم باشی .دوستت دارم مامان آرشا همه چیز عالیه .دستت درد نکنه چه تم خوشگلی هم انتخاب کردی فکر کنم این تم تک باشه .خسته نباشی
مهسا(مامان هستی)
23 اسفند 91 13:32
به به عجب تولد نااااااااااااااااااازی همه چی عالییییییییییی بود