آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

بوی عید میاد

1391/12/22 11:03
نویسنده : مامان آرشا
202 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم،

دیگه کم کم داره بوی عید میاد و همه درختا دارن جوونه میزن. ما هم تا هوا کمی آفتابی میشه از فرصت استفاده میکنیم و میپریم میریم پارک. شما هم که عاشق نینی ها هستی و وقتی میان سکتت و باهات حرف میزنن اینقدددددددددررررررررررر نااااااااااااااززززززززز ذوق میکنی که دلم ضعف میره. با همون زبون خودت هم شروع میکنی باهاشون حرف زدن و با دستای کوچیکت هی نازشون میکنی. قربون اون دل مهربونت برم من پسرم...

قراره برای تعطیلات عید 5 روز بریم کیش. بابا جون هم همه تدارکات رو انجام داده که پسرم اذیت نشه حتی قراره برامون تو این 5 روز ماشین کرایه کنه که آقا یه وقت خسته نشن منتظر تاکسی!!! فدات بشم که بابا اینقدر دوست داره. وقتی از کیش برگشتیم اگه شما اذیت نشده باشی بعدش میریم شمال. یعنی اول فقط قرار بود بریم شمال اما چون دوست داشتیم اولین عیدو تو هوای خوب باشی و بتونی از دریا و آب بازی که عاشقشی لذت ببری تصمیم گرفتیم حتما کیش هم بریم که کلی کیف کنی.

امیدوارم اونجا بهت کلی خوش بگذره و ما هم از شادی تو لذت ببریم گلم

راستی ایگددددددددددددههههههههه باحال راه میری که حد نداره. اول میای از پشت من میگیری و بلند میشی بعد یواش دستتو ول میکنی و 5-6 قدم برمیداری اونم با تمرکز کاااااااامل بعدش کلی ذوق زده میشی و هول میشی و سریع میشینی واااااااااای که چه نمکی شدی

خیلییییییییییی این روزا رو دوست دارم. شما هم خیلی آقا هستی و همین باعث شده با هم خیلی خوش بگذرونیم تا شب که باباجون بیاد. حرفمو خوب میفهمی و منظورتو خوب میفهمونی

آخ که چقدر دوست دارم زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
26 اسفند 91 9:41
پیشاپیش سال نو رو تبریک می گم
فاطمه
26 اسفند 91 12:36
بهار جون کارت زیبا بود فقط میشه به من بگی که کارای تولد گل پسرت را خودت درست کردی یا دادی بیرون در ضمن اگر دادی بیرون کجا دادی ممنون میشم بهم بگی و کیکیش فوق العاده زیبا بود اونم کدوم قنادی دادی
بیسکویتها کار خودت بود؟ منم میخوام بری پسر تولد بگیرم از ایده ات خوشم اومد



کیکش رو دادم قنادی کوک
بیسکوییتها رو هم از بیرون گرفتم. تزیینات هم بعضی کار خودم بوده و بعضی رو هم سفارش دادم
تولد پسر گلت هم مبارک عزیزم
مهربان بانو
29 اسفند 91 23:58
ای جان عزیزم ایشالا بهتون حسابی خوش بگذره .. عکس پسر گلمون و بزار ببینم.. پیشاپیش سال نو مبارک!