آرشا آرشا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

4ماهگیت مبارک پسرم

1391/4/8 11:21
نویسنده : مامان آرشا
339 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم 4 ماهه شدی دلبندم... اشالله 120 ساله بشی گلم

اگه بدونی چه ورووجکی شدی لبخند

شنبه باید بریم برای واکسن 4 ماهگیت. اشالله مثل 2 ماهگی اصلا اذیت نشی و به راحتی بگذره

و اما بگم از کارای جدیدت :

از روز 1 شنبه یاد گرفتی دمر بشی اما معمولا تو دمر گیر میکنی خنده و سرتو میاری بالا و منو نگاه میکنی و بعد که میبینی من دارم از خنده غش میکنم و قربون صدقت میرم ریسه میری از خنده. به خصوص صبح ها وقتی بیدار میشی حدود 20 دقیقه ای هی من برت میگردونم و شما دوباره دمر میشی. شاید تو این زمان 20 بار دمر بشی البته گاهی هم برمیگردی اما کم!

جدیدا هم رقاصی شدی. موزیک شاد که میذاریم و میرقصونیمت صدای قهقه ات همه خونه رو برمیداری و تا می ایستیم پاهاتو محکم تکون میدی که دوبارررررره ماچ

عاشق بیرون هستی و دیگه غریبی از سرت افتاده و از کسی غریبی نمی کنی. تو خیابون تا کسی از بغلت رد میشه بلند میگی اغووووو و اگه باهات حرف بزنن قهقهه میزنی از بس که مهربونی مامان جووووووووونم. خدا رو شکر من گریه تورو زیاد ندیدم در هر شرایطی میخندی فدات شم

همه وقت مامان رو پر کردی و نمی رسم زود به زود آپ کنم به قول مامان ملینا خوبه که حالا 10 تا پسر ندارم!!!

بعد از واکسن میام و از حال و احوالاتت برات مینویسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
8 تیر 91 12:02
عزیزم چهار ماهگیت هم مبارک باشه گلم.
مامان ملینا
8 تیر 91 12:06
در مورد بازیهای فکری مامانی هنوز زوده براش ولی تو خونه حتماً تلویزیون روشن باشه تا صدا هارو بشنوه و تشخیصش قوی باشه .اگه هم نگاه کرد به تلویزیون مشکلی نیست چون چشماش درد نمی گیره تا دوسالگی مشکل نداره.بعد هم اینکه کتاب قصه بگیر و از الان با کتاب آشناش کن .زیاد هم نباشه که زده بشه.دیگه اینکه باهاش زیاد حرف بزن .تا زودتر حرف زدن رو یاد بگیره مخصوصا چون پسره و پسرا تو صحبت کردن و راه رفتن خیلی تنبل هستن.بازم تا جایی که بتونم کمکت می کنم در خدمتیم خواهر
مامان ملینا
8 تیر 91 12:07
پس عکساش کووووووو نترس دخترم از پسرت بزرگتره نمی دزدمش